Usein kysyttyjä kysymyksiä

1. Mikä ero on toimitustavoilla "perille toimitettuna" ja "asennettuna"?

"Perille toimitus": Tuote toimitetaan kiinteistön pihaan niin lähelle kuin mahdollista ajoneuvolla. Toimitus tapahtuu joko omalla kalustollamme tai kuljetuskumppaneidemme avulla, paikkakunnasta riippuen. Asiakas vastaa tuotteen sisäänkannosta ja tarvittavista säätötöistä.

"Toimitus asennettuna": Tuote toimitetaan perille, kannetaan sisään ja tehdään tarvittavat säätötyöt. Myös pakkausjätteet poistetaan.

2. Onko mahdollista tulla katsomaan ja kokeilemaan tuotteita?

Kyllä, olet lämpimästi tervetullut myyntinäyttelyymme ja logistiikkakeskukseemme Vantaan Tammistoon osoitteeseen Muuntotie 3 B, 01510 Vantaa. Olemme avoinna arkisin klo 9-17.

3. Kuinka nopeasti toimitatte tilaamani kalusteet?

Käytetyt kalusteet ovat aina varastotuotteita. Varastossamme olevat toimistokalusteet toimitetaan noin 3-5 arkipäivän kuluessa. Tilaustuotteiden toimitusajat vaihtelevat noin 3-6 viikon välillä.

4. Onko tuotteillanne takuuta?

Kyllä, myönnämme myymillemme käytetyille toimistokalusteille aina vuoden takuun. Uusilla kalusteilla takuu on 5 vuotta.

5. Mistä saatte myyntiin tulevat käytetyt kalusteet?

Autamme asiakkaitamme tilamuutosten yhteydessä ja osana kiertotalouspalveluamme otamme vastaan käytettyjä kalusteita.

6. Ovatko myynnissä olevat käytetyt toimistokalusteet aina ehjiä ja siistejä?

Kyllä, kaikki myyntiin tulevat kalusteet inventoidaan, huolletaan ja tarvittaessa kunnostetaan ennen myyntiin lisäämistä. Yleisimpiä huoltotoimenpiteitä ovat erilaiset mekaanisten komponenttien kiristämiset, rasvaamiset ja rikki menneiden komponenttien korvaaminen uusilla komponenteilla. Tämän jälkeen kaluste päätyy pintakäsittelyyn, joka voi olla esim. imurointi, kuiva- tai märkäpesu. Osa pehmeistä kalusteista jatkaa vielä kohti uudelleenverhoilua. Huoltotoimenpiteiden jälkeen kalusteet kuvataan ja lisätään verkkokauppaan myyntiin.

7. Mitkä maksutavat ovat käytössä myymälässä ja verkkokaupan tilauksissa?

Hyväksymme käteisen sekä yleisimmät maksukortit. Maksutapoina toimii myös lasku tai ennakkolasku.

8. Onko DUO Interior Oy suomalainen yritys?

Kyllä, DUO Interior on täysin kotimainen ja yrittäjävetoinen toimija.

9. Onko kaikki tuotteet esillä verkkokaupassa?

Suurin osa kalusteistamme lisätään verkkokauppaan huoltotoimenpiteiden jälkeen. Osa kalusteista ei kuitenkaan aina päädy verkkokauppaan, vaan niiden jatkokäyttökohde löytyy valmiiksi varauslistaltamme. Jos et löydä etsimääsi tuotetta verkkokaupasta, ota yhteyttä myyjiimme ja etsitään yhdessä sopiva ratkaisu.

10. Missä kaupungeissa toimitte?

Logistiikkakeskuksemme sijaitsee Vantaalla ja myyntinäyttelymme sijaitsevat Vantaalla ja Oulussa, mutta toimitamme ja asennamme kalusteita koko Suomen alueella. 

11. Miksi käytetyillä kalusteillanne ei ole kuntoluokituksia?

Kaikki verkkokaupassamme myynnissä olevat käytetyt kalusteet ovat aina ehjiä ja siistejä, joten erillisiä kuntoluokituksia ei tarvita.